Wednesday 22 November 2017

Forex Trading Plattform Ubuntu Fora


Forex, CFDs og Gold Har en mening om US Dollar Trading it Forex, CFDs og Gold Forex, Spread Betting og CFDS På FXCM, forsøker vi å gi deg den beste tradingopplevelsen på markedet. Vi tilbyr tilgang til det globale forex trading markedet, med intuitive plattformer, inkludert vår prisbelønte Trading Station. Vi tilbyr også forex utdanning, så om du bare begynner i den spennende verden av forex trading, eller du bare ønsker å skjerpe handelsverktøyene du har utviklet gjennom årene, var her for å hjelpe. Vårt kundeserviceteam, en av de beste i bransjen, er tilgjengelig 247, uansett hvor du er i verden. Prøv oss Registrer deg for en gratis FXCM-praksis konto, som lar deg teste ut plattformen og oppleve noen av de fordelene vi gir til våre forhandlere. Når du er klar, kan du åpne en FXCM-konto med så lite som 50. Som en ledende global forexleverandør følger vi strengt følge tilsynsorganer over hele verden. Gi oss beskjed om hvor du er, så vi kan sikre at kontoen din oppfyller våre internasjonale standarder. Trading forexCFDs på margin har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer, da du kan opprettholde tap som overstiger innskudd. Utnyttelse kan virke mot deg. Vær oppmerksom og forstå alle risikoene knyttet til markedet og handel. Før trading noen produkter som tilbys av Forex Capital Markets Limited. inkludert alle EU-grener, FXCM Australia Pty Limited. noen tilknyttede selskaper, eller andre firmaer i FXCM-gruppen av selskaper samlet FXCM-gruppen, bør nøye vurdere din økonomiske situasjon og erfaringsnivå. Hvis du bestemmer deg for å handle produkter som tilbys av FXCM Australia Pty Limited (FXCM AU) (AFSL 309763), må du lese og forstå Financial Services Guide. Produktopplysningserklæring. og forretningsbetingelser. FXCM-konsernet kan gi generell kommentar som ikke er ment som investeringsrådgivning og må ikke tolkes som sådan. Søk råd fra en egen finansiell rådgiver. FXCM-konsernet påtar seg intet ansvar for feil, unøyaktigheter eller utelatelser garanterer ikke nøyaktigheten, fullstendigheten til informasjon, tekst, grafikk, koblinger eller andre gjenstander som finnes i disse materialene. Les og forstå vilkårene og betingelsene på FXCM Groups nettsider før du tar ytterligere tiltak. FXCM-konsernet har hovedkvarter i 55 Water Street, 50th Floor, New York, NY 10041 USA. Forex Capital Markets Limited (FXCM LTD) er autorisert og regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority. Registreringsnummer 217689. Registrert i England og Wales med Companies House firma nummer 04072877. FXCM Australia Pty Limited (FXCM AU) er regulert av Australian Securities and Investments Commission, AFSL 309763. FXCM AU ACN: 121934432. FXCM Markets Limited (FXCM Markets Limited ) er et driftsdatterselskap innen FXCM-konsernet. FXCM Markets er ikke regulert og ikke underlagt regulatorisk tilsyn som styrer andre FXCM Group-enheter, som inkluderer, men er ikke begrenset til, Financial Conduct Authority, og Australian Securities and Investments Commission. FXCM Global Services, LLC er et driftsdatterselskap innen FXCM-konsernet. FXCM Global Services, LLC er ikke regulert og ikke underlagt tilsynsansvar. Tidligere ytelse: Tidligere ytelse er ikke en indikator på fremtidige resultater. Copyright 2017 Forex Capital Markets. Alle rettigheter reservert. 55 Vann St. 50. etasje, New York, NY 10041 USAT de 3 beste Forex Trading Platformene Topp forex meglere utmerker seg på en rekke områder som handel, real-time tilgang til priser og diagrammer og pedagogiske ressurser. De fleste meglere har flere plattformer, inkludert de som er svært spesifikke for automatisert og algoritmisk handel. Noen av de største faktorene som kommer inn i spill når du velger en forex trading plattform er din individuelle trading stil og erfaring nivå. Avrundede Forex-plattformer vil ha de mest fleksible løsningene som gjør at du kan handle og administrere risiko fra hvilken som helst datamaskin eller mobilenhet. Thinkorswim, en del av TD Ameritrade, leverer den mest avanserte Forex trading plattformen på markedet. De gjør det enkelt å handle forex, aksjer, futures og alternativer alt fra en konto. Gjennom denne plattformen, gir thinkorswim profesjonell kartlegging og analyse pakker, og plasserer dem i hendene på privatkunder. Disse kraftige verktøyene er tilgjengelige via et stasjonært eller webapplikasjon som er kompatibelt med Windows eller Mac, og høyt vurderte mobilapper til iPhone, iPad og Android. Forex kombinerer en av de mest tilpassbare Forex trading plattformene med en av de mest komplette mobile løsningene, slik at du kan handle hvordan du vil, når du vil. FOREXtrader Pro-plattformen kommer med en partnerappbutikk, Tradable, slik at brukerne kan tilpasse hver del av deres handelsopplevelse en app om gangen. Bruk automatiserte handelsapps for å bygge strategier, eller bruk Margin Alert-appen til å motta varsler når du kommer nær et marginalanrop. Mobilplattformen for iPhone, iPad og Android gjør det heller ikke skinnende på funksjoner, som inneholder en rekke komplekse bestilletyper og en portal for å få tilgang til utdanning for å øke forexkunnskapen din hvor som helst. MB Trading skreddersy til ulike ekspertnivåer, og tilbyr flere plattformer for den profesjonelle handelsmannen og flere andre for de som er mellomledd og nybegynner. Deskop Pro og MetaTrader 4 er dedikerte, Windows-baserte plattformer som retter seg mot mer avanserte handelsfolk. MBT Web og MBT Mac er nettbaserte plattformer for flere mellomhandlere eller nybegynnere som kan nås gjennom en hvilken som helst nettleser. Alle plattformer har svært tilpassbare grensesnitt og kraftige analytiske verktøy for å ta handel til neste nivå. Hvis du trenger å handle mer enn forex, kan du prøve Lightwave-plattformen, som også driver aksjer, futures og opsjonshandler fra en konto. Ønsker å være den første som vet alt Bli med på vårt nyhetsbrev. Plus, umiddelbar tilgang til vår eksklusive guide: Gjør det riktige valget: En 10-minutters guide for ikke å sende opp neste kjøp. Vi finner det beste av alt. Hvordan starter vi med verden. Vi begrenser vår liste med ekspert innsikt og kutter alt som ikke oppfyller våre standarder. Vi testet finalistene. Da heter vi våre toppvalg. Tråd: Beste bærbar PC for handel Formål Kun opprinnelig postet av mphpopular Bruke Core Duo T2300 prosess med 512256mb RAM. Kjører 3 mt4 samtidig uten problem. Bare ting er, når du prøver å laste inn disse indikatorene som TRO, som tar mye data fra andre TF, vil min mt4 abit sakte, antar at RAM ikke er nok. Vil kaste av 256 RAM snart og legge til 1GB. mphpopular - jeg dnt knw hvordan du klarer deg med så sakte RAM jeg hadde 512 år siden du følte at jeg var på 80-tallet du trenger for å øke hastigheten opp Jeg brukte den sakte RAM på METATRADER 4 og det tar akutt tid å oppdatere systemet som vel som jeg antar, er ikke det vi virkelig vil ha, og hvis du har noe åpent med det som fryser systemet, har vi vanligvis fått masse nyheter og nettsteder på en annen plattform (jeg gjør det ikke.) Åpen så ja. vel det jeg lurte på er noen å komme tilbake med forslag på multipe trading plattformer eller bærbare datamaskiner hva de bruker og er de nyttige. noen her med flere handelsskjermer som 2 til 4. Medlem siden Jan 2008 Sted Springfield, VA Innlegg 30 Min desktop (nevnt ovenfor) kjører to skjermer enkelt. Jeg vurderer å legge til 1-2 flere med et annet kraftig skjermkort. Hvis du får et videokvalitet av god kvalitet, kan det hjelpe deg enormt. Hvis du får et billig skjermkort, må CPUen behandle all grafikkinformasjon, noe som vil bremse hele maskinen ned. Ikke gå billig på skjermkortet. Ble medlem Nov 2007 Sted Inside my ham shack Innlegg 258 Det er ikke maskinvaren som er problemet, se på ditt operativsystem som Benji nevnte - stabilt OS. Jeg kjører en Dell B130 (par år gammel på dette punktet) med en 1,5 GHz prosessor og 512 Mb DDR ram (ved 533Mhz) Kjører 2 eller 3 MT og 2 Oandas er ikke et problem. Men jeg kjører vanligvis: Pidgin, Iceape-nettleser, Iceape-post, Oanda FXTrade (2-20 diagrammer), Meta Trader (5-10 diagrammer), vanligvis ett spill når jeg venter på et mønster eller en handel for å komme i gang (netpanzer, bzflag, eller en slags opensource FPS. Jeg velger spesifikt nedre spill som min bærbare kamp med et ekte anstendig spill. Jeg fikk endelig et LCD-panel som bare er for forex plattformskartene. Nå kan jeg endelig lese og se på diagrammer uten å bekymre deg for å savne et trekk Anways dette er hva jeg sier: Jeg kan (og har) tatt en 133Mhz prosessor, 32-64Megs ram og kjøre Oanda på den, med Linux - Jeg kan ikke gjøre det med Windows. Gitt å kjøre mer enn et par diagrammer var litt på grovsiden, men plattformen responderte fortsatt på en timley måte, og ga en stabil internettforbindelse. Nå var grafikken mye å ønske. Tiny oppløsning (800x600 er den maksimale eller like utenfor rekkevidde - - Jeg husker ikke) Hvis du vil ha en stabil handelsplattform, vil jeg sterkt fraråte e vinduer - men på den annen side fraråder jeg windows for alt unntatt spill - og selv da er det i beste fall en marginell utøver. Windows er en ressurs hog, har programmer du mest likley ikke trenger, ikke bruk, og ikke vil. Det har programmer som kjører det igjen du mest likley ikke trenger, ikke bruk, og ikke vil. Linux, derimot, kan meget enkelt gjøres for å være lett og raskt, slik at du kan bruke ting du virkelig vil ha med full kraft på datamaskinen din. gi den en prøve Ubuntu er rettet twords folk ny til Linux. gi det et skudd Oanda går bra, metra handel gjør også med vin. bare min overbloated .02 - akkurat som windows. Jeg beklager ikke kunne motstå. FX-Men Æresmedlem Bli medlem Sep 2007 Innlegg 2,702 MacBook Pro. 2,4 GHz Intel Core 2 Duo. 4 GB 667 Mhz DDR2 SDRAM. Kjører Windows XP på den som en virtuell maskin, så jeg kan enkelt kjøre MetaTrader 4 på den. Jeg foretrekker den bærbare datamaskinen for mobilitet. Ble medlem Mar 2008 Innlegg 75 Spesifikasjoner vs. størrelse De fleste bærbare datamaskiner kan kjøre felles handelsplatform uten mye problem. Men spørsmålet jeg vil spørre deg er, trenger du en maskin bare for å legge inn ordrer eller har du tenkt å gjøre forskning også på maskinen Hvis maskinen bare skal gå inn og ut av handelen, så vil en hvilken som helst bærbar PC gjøre (selv noen mobiltelefonerPDAsmartphones vil gjøre). Men hvis du også vil gjøre reasearch og bruke largemultiple diagrammer, noen tunge spreadsheats etc. så ville du være bedre å kjøpe en bærbar PC med stor skjerm og minst en dualcore prosessor og 2 gig med ram. Jeg gjør all min forskning på min stasjonære datamaskin, og jeg har en HTC Tytn II for å gå inn og ut av bestillinger på farten (nyhetshandel). Og jeg fikk en bærbar datamaskin som backuptravels med en 15quot tommers skjerm som jeg synes er ganske stor nok til forskning, men mer enn tilstrekkelig for enkel handel. Håper det hjalp noen forbudte FX-menn Hedersmedlem Ble medlem Mar 2007 Sted Perth, Western Australia Innlegg 4.629 Hvis du virkelig vil gå deluxe, kan du bruke Dell eller Hewlett Packard nye 20quot bærbare datamaskiner.

No comments:

Post a Comment