Wednesday 1 November 2017

Cmc Markeder Review Forex Handel


Cmcmarkets Review Besøksside Har vært med dem i ca 4 år. Produktet fryser, må fortsette å stenge og starte på nytt. Closing trades ofte få sirkel som den gammeldags type egg timeren viser prøver å behandle. Vært veldig ulykkelig i løpet av de siste 6 månedene som tapt penger mens du forsøkte å avslutte handler og måtte starte programvare på nytt. Også, stopper synes å bli målrettede og bli stoppet ganske ofte. Auckland, New Zealand CMC er en av de mest effektive plattformene jeg noensinne har brukt. Enkel å betjene og rask kundestøtte. Og det er også en av svært få meglere som vet hvordan man kan finansiere direkte til en New Zealand-bankkonto. Forex trading En prisvinnende handelsplattform og innfødte apps Profesjonell kartlegging, kraftige verktøy og nyskapende plattformsnavigering 100 automatisert gjennomføring uten forhandlerintervensjon Robust risikostyring funksjoner inkludert garanterte stoppordre Kontantrabatter for høyvolumshandlere Nedtellinger Prøv nedtelling for rask, fast oddshandel på populære finansielle markeder. Bare avgjøre om prisen på et produkt vil være over eller under dagens pris på slutten av en rekke kortsiktige tidsrammer, fra bare 30 sekunder. Et minimumsspredning er det laveste spredet som vil bli vist på det oppgitte produktet. Hvis det underliggende markedsspredningen utvides i løpet av handelsdagen, eller om du handler ut av timer, kan plattformspredningen også øke. Spreadene som vises er for den første prisen tilgjengelig for den gjennomsnittlige markedshandelstørrelsen i det aktuelle produktet. Spredningen vil øke for større tradebet størrelser, se vår plattform for mer informasjon. Denne informasjonen er kun gitt for generell informasjon og kan ikke være aktuell. Vennligst se produktoversiktområdet på vår handelsplattform for sanntidsinformasjon om spreads, marginsatser, provisjon (som gjeldende) og handelstid for et bestemt produkt. Vær oppmerksom på at prisendringen som resulterer i en PL-endring som er lik din innsatsstørrelse, er representert ved det siste store sifferet i prisen som vises på plattformen. På slutten av hver handelsdag (17:00 New York-tid), kan stillinger som holdes i kontoen din, bli gjenstand for en ventekostnad. Beholdningskostnaden kan være positiv eller negativ avhengig av retningen av posisjonen din og den aktuelle holdingsgraden. Historiske holdingsrenter, uttrykt som en årlig prosentsats, er synlige på plattformen vår i oversikten av hvert produkt. Se ytterligere detaljer om våre CFD trading holdekostnader. Utdelt Best Platform Funksjoner og Best Mobile Trading, basert på høyeste brukertilfredshet blant spredere, CFD og FX-forhandlere, Investment Trends 2016 UK Leveraged Trading Report Beste Online Trading Platform, Aksjer Priser 2016 Best Forex Trading Platform, UK Forex Awards 2016 og Best MobileTablet Søknad, Online Personal Wealth Awards 2016. Vi tilbyr konkurransedyktige månedlige kontantrabatter for kunder som handler i høye volumer, og hvis du oppfyller våre månedlige verdiskrav for en aktivaklasse, kvalifiserer du deg automatisk for månedlige rabatter for alle aktivaklassevilkårene gjelder. Bli med i samfunnet Investering i CMC Markeder Derivatprodukter medfører betydelige risikoer og er ikke egnet for alle investorer. Du kan miste mer enn dine innskudd. Du eier ikke, eller har noen interesse i, de underliggende eiendelene. Vi anbefaler at du søker uavhengig råd og sørger for at du fullt ut forstår de risikoene som er involvert før handel. Spreadene kan vokse avhengig av likviditet og volatilitet på markedet. Informasjonen på dette nettstedet er utarbeidet uten å vurdere dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Derfor bør du vurdere informasjonen i lys av dine mål, økonomi og behov. Binarier og nedtellingen bærer et risikonivå for kapitalen din, da du kan miste all din investering. Disse produktene kan ikke være egnet for alle klienter, derfor sørg for at du forstår risikoen og søke uavhengig råd. Invester bare hva du har råd til å tape. CMC Markets UK plc (173730) og CMC Spreadbet plc (170627) er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority i Storbritannia, bortsett fra levering av Countdowns for hvilke CMC Markets er lisensiert og regulert av Gambling Commission, referansenummer 42013 . En kopi av lisensen finner du her. CMC Markets støtter ansvarlig gambling, for informasjon og råd, vennligst besøk gambleaware. co. uk. CMC Markets Asia Pacific Pty Ltd ABN 11 100 058 213, AFSL nr. 238054 (derivatproduktutsteder), CMC Markets Stockbroking Limited, Deltaker av ASX-konsernet (Australian Securities Exchange) og APX (Asia Pacific Exchange), ABN 69 081 002 851, AFSL nr. 246381 (leverandør av aksjemegler) gir de finansielle produktene og / eller tjenestene. Det er viktig for deg å vurdere den relevante produktopplysningserklæringen (PDS) og andre relevante CMC Markedsdokumenter før du bestemmer deg for å kjøpe noen av de finansielle produktene eller ikke. Vår Financial Services Guide inneholder detaljer om våre avgifter og gebyrer. Alle disse dokumentene er tilgjengelige på cmcmarkets. au, eller du kan ringe oss på 1300 303 888. Informasjon om Marketmaker trading plattform finner du på Marketmaker nettsted. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å få informasjon om din generelle internettbruk. Fjerning av informasjonskapsler kan påvirke driften av visse deler av denne nettsiden. For mer informasjon om cookies og hvordan du fjerner dem, vennligst les vår informasjonskapsel. Skattebehandling avhenger av de enkelte omstendighetene til hver klient. Skatteloven kan endres eller kan variere avhengig av jurisdiksjonen der du er bosatt. Apple, iPad og iPhone er varemerker for Apple Inc., registrert i USA og andre land. App Store er et servicemerk av Apple Inc. 2012 Samsung Telecommunications America, LLC. Samsung og Galaxy S er begge registrerte varemerker for Samsung Electronics Co. Ltd. Android er et varemerke for Google Inc. Deler av denne siden er reprodusert fra arbeid opprettet og delt av Google og brukt i henhold til vilkårene beskrevet i Creative Commons 3.0 Attribution License. CMC Markets Anmeldelser Denne anmeldelsen handler om CMC Markets Australia. Som skrevet i mange vurderinger, vil disse gutta nesten aldri svare på e-post. Deres prising virker litt mistenkelig og spredene er ikke gode. Det har vært flere ganger da Ive fant en rimelig forkobling i visse instrumenter mellom CMC og reelle markedspriser. Da er de ikke en DMA-leverandør igjen. Deres plattformsoppdatering fra juli 2013 fjernet evnen til å tilpasse innflytelse. Kunder er nå tvunget til å bruke maksimal innflytelse. Ive har overført pengene mine andre steder på grunn av dårlig service. - Vurdert av Finesg, 31. juli 2013. Rangering 110 201213 CMC Anmeldelser 1 mai 2012 - 30 april 2013 Jeg er en profesjonell handelsmann. Jeg kjenner alle ting om teknisk analyse, pengehåndtering, posisjonering, stopp av tap, etc. Jeg tjener penger når jeg handler via faste meglere. Jeg åpnet en CMC-konto for å hekle - for eksempel når vanlige markeder er stengt, for eksempel å gå kort lett uten å låne ut aksjer. Jeg har mistet så mye penger på CMC over noen år at det ikke er morsomt. Disse karene er svindlere på så mange måter jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. La meg gjenta viktige punkter: 1) Prisene deres reflekterer ikke det virkelige markedet. Selv Dow Futures kan være 1 av til tider. Hei, 1 av Dow, mer enn 140 poeng. HUH 2) De elsker å kjøre stoppene dine. Vet dere hva en lang hale doji eller dragonfly er når Dow handler i et lite utvalg, kan CMC gi deg en lang hale doji hvor de lykkelig utløser stoppene dine over 100 poeng vekk fra hvor futures kontanter markedet handles. Ikke kast bort tidskvittering med dem. Som jeg sa, er de veldig høflige - og nedlatende. 3) De har glid som nobodyys virksomhet, og det kan skje selv i et ordnet marked hvor den freaking lager ikke flyttet hele dagen i det underliggende markedet. På CMC flyttet aksjene beleilig opp i en av CMCs karakteristiske prispist og utløste min stopp og jeg ble stoppet ut til en pris 5 over dagen høy i løpet av noe mystisk illikvide tidspunkt. Jeg snakker ikke om vanlig markedsvolatilitet her - jeg får ikke den slags slippe på vanlige meglere som faktisk går inn i kontantmarkedet. 4) Hvis det er feil (for eksempel feil matvarepris ikke fungerer, aksjeklokke ikke reflektert, alle slags rare ting), må du ta evig for å bevise det til dem. En gang gjorde de en feil og innrømmet det. Det tok dem 2 måneder å refundere meg penger som de tok fra meg foran. TO MÅNEDER 5) De endrer hele tiden spillets regler. I gjennomsnitt fikk jeg 1 ny e-post hver måned og informerte meg om en hel rekke endringer. Nye avgifter, nye regler, nye grenser. lekeplassen er allerede vippet 90 grader i deres favør og de vil fremdeles plante kaktus der jeg kjører. 6) Selv om de er markeds beslutningstakere, får de deg til å betale for datafeed, noe som koster dem ingenting å tåle ut av tynn luft. Jeg har nettopp sagt opp forretningsforbindelsen med dem. Det er ingen måte du kan tjene penger på fra CMC med mindre du er en uansvarlig handelsmann. EG Ive hadde faktisk en venn, en normalt konservativ handelsmann på sine andre kontoer, som åpnet en 4000-konto, leverte den til maks i løpet av en momo-periode, redde momentummet opp, pyramide uten stoppstopp og lukket ut for en 143.000 fortjeneste etter 8 måneder. CMC er helt fantastisk for denne typen ting fordi tapene dine er begrenset til 4k. Hvis du vil tjene penger konsekvent og ikke ha noen svindlere, kan du stoppe tapene dine. UNNGÅ DEM LIKE PLAGEN - Omtalt av dharmi 13. desember 2012. Rangering 110 CMC-markeder er dårlige nyheter. De har tvunget alle på en ny handelsplattform. Den grafiske pakken er rar. Lagrede diagrammer som standard uten advarsel. Systemet logger seg av seg selv når du vil satse. Det er ingen brøkdelte spill på spread-bet-siden, så noen minimumsposisjoner er 20K. andre 200. Verre av alle de har ikke noe arrangement for tekniske folk å ringe for å løse problemer. Bare kundeservice som rygger på skulderen på tekniske problemer. - Gjennomgått av gedy, 25. oktober 2012. Vurdering 310 CMC innfører for tiden provisjoner, samtidig som det fortsatt holder utrolige sprekker. Royal Bank of Scotland: 21.170-21.228, mens ordinære online-Bank tilbyr 21,21-21,23 med samme provisjoner Ripp-off på sitt beste. - Vurdert av JuanBueno, 23. mai 2012. Rangering 110 201112 CMC Anmeldelser 1 mai 2011 - 30 april 2012 deres nye handelsplattform er et fancy leketøy for folk som elsker fancy farger og fany popup-vinduer. At Java-basert fred i søppel har få nyttige funksjoner, det er fattigere i nesten alle aspekter enn programvareapplikasjonen, den har mye mindre instrumenter, deres kartlegging har avskrekket seg igjen. Dette leketøy er adressert til den gjennomsnittlige dumme treneren potatoe og får ham til å tro, han kan tjene penger ved å investere med CMC. Jeg kan ikke anbefale å gå med CMC - Gjennomgått av JuanBueno 16. juni 2011. Vurdering 310 201011 CMC Anmeldelser 1 mai 2010 - 30 april 2011 Jeg har handlet med dem i 3 år, og kunne for det meste gjøre med sine triks som jeg er mer en langsiktig handelsmann. Jeg har nettopp mistet store mengder av mine hardt opptjente gevinster i deres tvilsomme handlebord. Jeg ringte dem opp og de aksepterte over telefonen at de jakket opp prisen på indeksen jeg handlede etter at den falt mer enn de kunne akseptere. Jeg var kort stor mengde og kunne ikke komme ut, TP var ikke aktivert, og requotes etter requoates selv om jeg aksepterte deres requote også. Totalt er det en svindel. Ikke bruk dem, du vil angre på det før eller senere. - Gjennomgått av CMCs Tapt klient, 19. mars 2011. Vurdering 110 CMC er en svindel. Se opp for kontoen din. Når du kjøper kort, gir de deg ikke rent faktisk hvis du legger den over natten. Når de gjør det, trekker de det umiddelbart når du begynner å handle. De kan ta penger ut av kontoen din uten din tillatelse. Plattformen bryter alltid ned, mister forbindelsen, spesielt når de vet at du vinner. Det er definitivt noe dumgy der. Åpenbart etter mange klager, nekter de det hele. - Gjennomgått av cmc-svindel 4. august 2010. Rangering 110 Kartleggingsverktøy svært dårlig: så mange mishapsproblemsfew featureshandlingfaults etc Layout dårlig Misquotation fører til kansellering av stillinger (7.6.10) Helpdesk poor EquityBalance ikke transparentillogical spreads blir utvidet utover grensene (jeg kaller det spread-fishing) diagrammer er ofte ikke oppdatert Programvaren fryser fritt, gjenstart er nødvendig. Dårligere ordre enn i Windows (jeg kjører høyhastighets minnefri diskplass arbeidsstasjon) dårlig ordrehåndtering slike ting skjer som Stoploss ikke utført Profitloss-beregning rett og slett feil (gjennomsnittlig verdi i stedet for Bud-Ask-verdier): fortjeneste er indikert, men når du lukk posisjonen, er du plutselig i lese) SW oppdateringer: grønn bananpolitikk: kunder hevder feil i stedet riktig pilotprøve av egne ting, ingen rask oppløsning av åpenbare feil (i neste versjon. Handlingen er egentlig bare for daytraders, ikke for å holde stillingen åpen over natten. - Omtaler av JuanBueno, 10. juni 2010. Vurdering 410 Flott plattform med høflig hjelpsomt personale. CMC er veldig interessert i suksess for sine kunder. De tilbyr ubegrenset opplæring og handelskurs gratis. Hva annet kan du be om. Jeg elsker sine spredninger og utmerket, rettidig utførelse. Du trenger virkelig et godt system, men å nyte den fulle fordelen med plattformen. - Omtalt av rasbee, 23. mai 2010. Bedømmelse 910 Jeg har brukt denne megleren daglig i flere år. Helt ærlig burde jeg ha endret seg lenge siden da endret sin kartpakke. Den nye pakken er treg, hogs PC, (jeg bruker 4 skjermer) og forsinkelsen på Prisene er utrolige til tider. diagrammene er tregte og klumpete er for snill et ord. de har alltid en unnskyldning, kravet er uutholdelig til tider da du velger og de svarer for sakte. endelig jeg ser på, og vurderinger jeg leser er ikke så smigrende for andre, og noen virker så falske. Jaktstopp er et spill de liker å spille, men det verste er unøyaktigheten av diagrammene, de bevegelige gjennomsnittene og de ukentlige oppdateringene på en torsdag morgen, gå ut som en ut, de er grunnleggende og dårlige grunnleggende på det, bare bra for en nybegynner å miste penger. Jeg kunne skrive hele dagen av mine erfaringer, men nok er nok jeg trenger å endre. en vurdering på 3 er for snill til tider. - Anmeldt av screentrader, 8. mai 2010. Vurdering 310 200910 CMC Anmeldelser 1 mai 2009 - 30 april 2010 UNNGÅ DENNE MAKEREN. De gjør alltid forferdelige rekotasjoner, feil for handler konvertert i dollar hvis du handler med andre penger, er diagrammer ikke engang i sanntid. Platene deres er i blå farge, det er mørkt og styggt også. Store løgnere, Glem dem - Omtalt av SHAW, 14. april 2010. Vurdering 210 Ikke handle med denne megleren. De er vanskelige, og plattformen er full av fallgruver. - Vurdert av Chaplin, 7. oktober 2009. Rangering 110 Ganske bra utførelse, de er et veldig stort selskap, slik at deres gjennomføring er ganske bra, men deres kundeservice er ikke veldig bra. - Omtaler av fxbulltrader, 18. september 2009. Karakter 610 Jeg har vært hos denne megleren i fire år. de har alltid problem med programvareplattformen og tilkoblingen. I morges var plattformen nede og jeg var scalping, jeg ringte kundeservicen, og de la meg ventet i ca 42 minutter før jeg kunne lukke posisjonen min, noe som resulterte totalt tapt på 65pips. aldri bruke denne megleren. deres programvare er veldig dårlig, så er kundeservice. - Omtalt av Tony, 1. september 2009. Vurdering 110 Som nybegynner skjønte jeg ikke hva jeg kom inn i. Dårlige sprekker, ordrer krever hele tiden, forferdelig, klumpete plattform som østminne. Innse at du ikke spiller det virkelige markedet med disse gutta - de er markeds beslutningstakere. Hvis du mister, tjener de penger. De stopper tap jager deg - selv om du begynner å få gode resultater, vil de få det tilbake av deg gjennom å spike priser gjennom å stoppe tapnivåer. Vær advart og hold deg unna - det er langt bedre spredninger, langt bedre plattformer, langt bedre kundeservice der ute. CMC markedet kundeservice er en vits. Når jeg prøvde å ta ut penger, tok det aldre - jeg kontaktet kundeservice, og de sa at det var å gjøre med markedsforholdene. Absolutley en vits. De vil ta pengene dine, spesielt nybegynnere. - Anmeldt av Joe, 9. august 2009. Vurdering 110 Ive handlet aksjer, indekser og nylig forex med CMC markeder. Ive funnet at deres kundeservice er god dersom telefonhandel og deres handelsplattform, MarketMaker, er stabil. Jeg har funnet ordreutførelse å være utmerket. Deres forex sitater er rettferdige og ventende ordrer utføres uten glidning. - Vurdert av Nicholas Steffens, 19. juni 2009. Vurdering 810 200809 CMC Anmeldelser 1 mai 2008 - 30 april 2009 Jeg har mye erfaring med CMC, de er det største selskapet av deres slag her i Australia, selv om McDonalds har flere restauranter enn noen andre, men det betyr ikke at det er bra å spise ting. CMCs klienter er alle komplette nybegynnere som ikke skjønner hva som trengs for å lykkes i handel og derfor ikke virkelig skjønner hva CMC handler om før det er for sent, CMC bare bryr seg om egen profittvekst, dette er grunnen til at de mister sine kunder og mister sine ansatte. - Anmeldt av FairForexInc, 1. mars 2009. Vurdering 310 Platform er utdatert, diagrammer trenger mye arbeid. Ingen personlig service, spreads har utvidet seg så mye at jeg har lukket kontoen min. Dvs. GBPUSD-spredning blåste ut over 20 pips når jeg bruker et 30 pipstopptap som jeg fikk stoppet ut veldig kort tid. Mye bedre meglere der ute for FX. - Anmeldt av SeekingFXreturns, 24. februar 2009. Rangering 310 Forferdelig plattform. Forferdelig margin. Forferdelig støtteteam. - Vurdert av VahTheTrader, 13. desember 2008. Vurdering 110 - Omtalt av Wiqi, 22. september 2008. Vurdering 1010 Jeg har vært trading live med CMC i over et år. Alt jeg kan si er at jeg er en veldig fornøyd kunde med deres støtte, gjennomføring og utdanning de gir. - Omtaler av raduro, 25. august 2008. Vurdering 1010 Det er en svindel. Det er en stor forskjell mellom demo og ekte handel. Hva de lover på deres nettsted - rask utførelse og stramme sprekker - du vil bare se på demo. I virkeligheten er rekvisitter hele tiden, selv om prisen forblir innen 15 sekunder på stedet. For eksempel ville jeg selge på .6098 prisen flyttet til bedre .6101, men de tilbød .6010. Venter på ordre fungerer ikke bra også. Du kommer inn på markedet ved hjelp av ventende ordre hvis prisen flyttet 15-20 pips videre. Så ingen måte å tjene penger med CMC for både scalpers (langsom utførelse) og langsiktige handelsmenn (du vil lukke profittposisjoner med requotes og 20 pips mindre resultater). Også stol ikke på de som forlater gode anmeldelser. De koblet seg til CMC. Bo langt unna. - Gjennomgått av Vladimir, 16. juli 2008. Vurdering 110 200708 CMC Anmeldelser 1 mai 2007 - 30 april 2008 Jeg åpnet en konto og prisene jeg fikk syntes å bli verre - bredere Disse gutta er en vits. - Gjennomgått av FX Guru 25. februar 2008. Vurdering 310 Jeg prøvde CMC på forex og fortsatte å bli stoppet ut (rare unexplainable spikes) og selv når stoppene ble satt langt, ville de fortsatt bli stoppet (jeg tror dette kalles en slange i gresshandel eller stoppejakt), men jeg visste aldri om dem før jeg meldte meg, og de nevner absolutt ikke noe fenomen i de glatte brosjyrene eller svarte seminarene). Jeg tror CMC er et syntetisk marked, kan diktere egne priser som er feil. Noen ganger da jeg ville prøve og selge når jeg var i pengene, ville bestillingen min bare fryse og ingenting ville skje mens prisen plutselig skulle endres til ulempen, og Id være i en tapt posisjon. Da jeg spurte de ville si det var fordi markedet var så opptatt. Også salgsordrer ville ikke bli fylt selv om jeg visste at prisen hadde blitt oppfylt. Da jeg spurte hvorfor de ville si at ordren ikke kunne fylles fordi den først ble først servert eller for opptatt. Jeg kunne tjene penger på det, men det krevde 100 konsentrasjoner, og det ville være en adrenalin rush selv for å lage en liten mengde. Det er enklere måter å tjene penger på markedene. Jeg prøver å være filosofisk om det nå, men etter å ha lest Reminiscences of a Stock Operator, kan jeg ikke si at CMCs er ekvivalent med bøttebutikkene fra USA i 1900-tallet. Jeg vil råde alle til å lese på det før du svelger begrepet innflytelse og vet fra begynnelsen at de fleste som handler forex mister (menneskets natur er å henge på en tapende posisjon lenger enn en vinnende posisjon). Slik gjør de pengene sine, uansett hva de sier. - Gjennomgått av groovejet 22. januar 2008. Rangering 110 Prøv å scalping og hvis en vinner forventer ingenting annet enn meglerintervensjon og over et minutt venter på fyll. Bevis at jeg tar feil. De er fullstendig crap. - Vurdert av Ant, 1. november 2007. Vurdering 310 Dårlig handel gjennomført under markedsvolatilitet. Primitiv rapportering av stillinger, åpen eller lukket. Feeds er forvrengt noen ganger til faktiske markedet. - Gjennomgått av terminex, 24. oktober 2007. Vurdering 310 God service og støtte. Ingen problemer i det hele tatt. - Gjennomgått av Samso, 6. september 2007. Vurdering 1010 Utrolig langsom ordreavslutning, resulterer i at prisen du klikker på, er helt annerledes enn prisen den selges på. Et eksempel jeg klikket på en 800 fortjeneste, da den gikk gjennom (over 1 minutt) - jeg var 1400 ned. Sprer varierer i henhold til været. Du vet aldri hva spredt du skal komme fra en avtale til den neste. Store avgifter og avgifter - Unngå som pesten - Vurdert av Jim, 21. august 2007. Vurdering 110 God og profesjonell respons fra personalet. Utmerket CD-kurs leveres gratis. P. C. plattformen litt forvirrende, men går fint på en hvilken som helst anstendig P. C. De beste nyhetene her er deres priser - farvel COMSEC, hei CMC Totalt sett er jeg glad Jan. - Omtale av getum, 20. juni 2007. Vurdering 810 Nesten 10 måneders handel med over 500 bestillinger plassert og jeg finner CMC utmerket i service og handelsplattform. Etter å ha lest noen andre negative vurderinger av forex meglere jeg lettet jeg begynte med CMC. Plattformen fungerer fint, men du trenger om en gig ram med xp for å være ideell. Det er sikkert greit med 512 ram, men 1 gig er det ideelle. Gamle datamaskiner kan ha låse opp problemer. Jeg kjørte win2k med 256 ram og det fungerte ok 98 av tiden, men låst opp en gang. Det er din egen skyld hvis du handler på en gammel datamaskin. CMC har ikke fryktelig spredt svingninger som jeg finner et must. Jeg kunne ikke stå spredt svingning etter å ha konstant sprer seg. Ordrer utføres raskt, selv om ventende ordrer kan ta et par minutter for å finne ut prisen på utførelse i veldig store handelstider. Alt jeg kan si med hensyn til de fleste dårlige anmeldelser er at disse menneskene må miste penger. Dens noen mennesker er andre natur å skylde på noen andre for sine egne røtter. Samlet to tommelen opp. - Vurdert av Grant C, 6. juni 2007. Vurdering 910

No comments:

Post a Comment