Friday 20 October 2017

Avanserte Forex Trading Taktikk Anime


Tre Tactics for Trading Forex rundt en opptatt plan Hvordan kan du handle Forex selv om du ikke har mye tid til å dedikere til handel (Selv om du bare har noen timer hver uke til handel) har jeg gjort det i mange år nå. Du vil sannsynligvis ikke at Forex skal bli en annen heltidsjobb. Sitter på datamaskinen ti timer om dagen, fem dager i uken. Og derfor er handelen min bygget rundt konseptet om å sikre konsistent fortjeneste mens du investerer så lite tid som mulig. Jeg bruker tre taktikker for å minimere min handelstid, og jeg skal avsløre hver av dem nedenfor. Taktikk 1: Lav handel Vedlikeholdstidsrammer Trading Forex ville være mye enklere hvis du bare måtte sjekke diagrammer to eller tre ganger om dagen. Med 8 timers diagrammer trenger du bare å sjekke diagrammer to eller tre ganger hver dag. Når et nytt lys åpnes, ser du etter et oppsett. Hvis du ser ingen oppsett, kan du sjekke tilbake om åtte timer senere. Daglige diagrammer krever enda mindre tid. Du trenger bare å sjekke daglige diagrammer en gang per dag for handelsoppsett. Sammenlign dette med et fem minutters diagram som du må hele tiden skanne etter handelsoppsett. Hvis du forlater datamaskinen i noen timer, kan du gå glipp av tre eller fire oppsett på et fem minutters diagram. Den andre fordelen med store tidsrammer er at du ikke trenger å handle raskt. Du kan se oppsett som kommer timer før de faktisk utløser. Du kan sjekke diagrammer klokka 8:00, se et oppsett, kom tilbake tre timer senere og ta handelen. Lavt vedlikeholdsrammer er en nøkkeltaktikk i handel rundt en opptatt tidsplan. Jeg anbefaler åtte timers tidsramme og det daglige. Hvis du ikke kan få 8 timers diagrammer, sjekk ut tradingview. Tactic 2: Forenkle din handel USDCHF 8H chart Pris Handling basert kort I Forex er enkel, bedre. De fleste nye handelsfolk handler en kompleks indikatorbasert strategi. Disse strategiene har vanligvis flere forskjellige typer oppsett. Hvorfor handle noe komplisert når noe enkelt virker så mye bedre Så hvordan forenkler du handelen din Med prishandling handler du ren, indikatorfrie diagrammer og bruker kun pris til å gå inn i lønnsomme handler. Jeg kunne på lenge om hvordan pris handling forenkler din handel. Og jeg kunne gå på om hvor lav vedlikehold Pris Action is8230 8230, men du vil nok bare bare finne ut hvordan du handler pris handling. Vel, jeg fikk deg dekket. Jeg gjorde tre gratis webinars nylig hvor jeg avslørte min pris handling handel teknikk. Hvis du har spørsmål om handel Prishandling, bruk kommentarseksjonen på slutten av dette innlegget for å spørre. Taktikk 3: Handle mange par Dette kan virke counterintuitivt, hvordan forenkler du handelen din ved å handle mange par Vanligvis anbefaler jeg at folk handler 1-3 par. Men hvis du har en travel timeplan, må du handle mange par. Problemet med lave vedlikeholdsrammer er at de ikke gir mye handel. For å motvirke dette må du handle mange par. Hvis du handler åtte timers diagrammer, bør du handle minst fem par. Hvis du handler daglige diagrammer, bør du handle minst ti par. Jeg vet at dette høres ut som mye, men hold deg til meg her. Du vil være handel Pris Handling på store tidsrammer. Kartene dine vil være enkle og rene. Du trenger bare å se på diagrammet ditt i ti eller tjue sekunder for å se etter oppsett. Selv om du har tyve diagrammer å se på, ville det ta mindre enn fem minutter å sjekke dem alle. Så å handle ti par er mye enklere enn det høres ut. Jeg handler en blanding av åtte timer og daglige diagrammer, og jeg handler åtte par. Selv med alle disse parene bruker jeg bare et par timer per uke på jakt etter oppsett og handel. Nå som du kjenner mine tre taktikk8230 Jeg har noen ting for deg å gjøre: Tema 1: Les de tre taktikkene ovenfor og begynn å bruke dem i din handel for neste måned. Spesielt hvis det du gjør nå, virker det ikke. Bytt til åtte timers og daglige diagrammer. Sjekk ut min gratis pris handling videoer og begynn å handle mange par. Thing 2: Hvis du fant dette innlegget nyttig, legg igjen en kommentar nedenfor. Thing 3: Hvis du har venner som sliter i Forex Send dem en link til dette innlegget. Thing 4: Hvis du likte dette innlegget, registrerer du forex4noobs nyhetsbrev (som mer enn 27.736 andre personer) 8230 8230, og du får mer Forex videoer og artikler akkurat som denne. Jeg liker artikkelen, men jeg har lest din eBok og andre artikler, der du strengt anbefaler 4 timers diagrammer. Også, havent du nevnt på et sted som nybegynnere bør bare handle ett par ikke som motsier punktet ovenfor Også, å oppnå 100 pips i uken kan gjøres med så lite som 3 par, er det ikke denne artikkelen er for folk som er for opptatt til å handler fire timers diagrammer. Jeg tilbyr et lite vedlikeholdsalternativ til handel med fire timers diagrammer og handel bare ett par. Når jeg forteller folk å handle mange par, gjør jeg et poeng med å si8230. 8220Uppsiktlig anbefaler jeg at folk handler en til tre par. Men hvis du har en travel timeplan, må du bytte mange par. 8221 Å oppnå 100 pips per uke kan gjøres med tre par. Men hvis du bare har en time om dagen for å handle, blir det vanskeligere. Når du begrenser deg til frie par, har du ikke råd til å savne en handel. Hvis du ikke har mye tid, er det lett å gå glipp av handler. Det er derfor opptatt folk skal bytte flere par. Som for meg handler fire timer utelukkende. Jeg har handlet åtte timer og daglig i nesten to år nå. Den eBok er gammel og utdatert. Det ble utgitt for fire år siden i 2009. Forexmarkedet var svært forskjellig i 2009. Se posten under for mer informasjon8230 Du kan også sjekke ut gjennomsnittlige daglige intervaller for å se hvor drastisk markedet har endret seg siden 2009. Legg merke til hvor mye prisen flyttet inn 2007, 2008 og 2009. Sammenligne det med nåværende intervaller. TRADING TACTICS 21 november 2016 oppdatering: En ny omfattende high performance trader-traderopplæring blir utgitt i januar 2017. Studenter som er innmeldt i dette kurset før det nye kurset, vil ha rett til den største rabatter. Theres aldri vært en bedre tid start. REGISTRERING NOW 26 juni 2015 oppdatering: Nye seksjoner, forelesninger og ressurser er lagt ut, inkludert et lydspørsmål og svar-avsnitt basert på studentspørsmål. 31. mai 2015 oppdatering: Prisen på kurset skal økes om 2 uker og vil gå opp til 297 14. juni 2015. Dette gjenspeiler oppdatert innhold, tilleggsforedrag og bonusressurser. Registrer deg nå for å få oppgraderinger til en lavere pris. Lær riktig tilnærming til lønnsom handel på bare 3 timer. Ved slutten av dette kurset vil du kunne backtest eventuelle aksjerForex trading eller investeringsideer uten penger Unngå krav på overveldende rikdom og hellige gralstrategier. Finn ut hva som fungerer uten å utsette dine hardt opptjente penger til fare. HANDELSAKTIKKER. Få bevis på handelsgevinster uten risiko Å kjøpe og selge på markeder med håp og frykt er ubrukelig og rett og slett farlig. Lær å være strategisk. Forstå sannsynlighetene. Test dine handelssystemer. og først da begynne å handle dine verdifulle penger. Dette kurset viser deg hvordan. Hundrevis av studenter har allerede følt fordelene med må-kende materialet i dette kurset. Skal du bli neste, ikke bli igjen. Ingenting holdes tilbake i dette kurset. Jeg deler min visdom fra flere tiår med handel og de lite kjente tipsene fra andre vellykkede handelsmenn. Som en tilleggsbonus vil dette kurset fortsette å vokse ettersom nye deler er lagt til - uten ekstra kostnad for deg I tillegg til Udemy 30-dagers garanti, har du min personlige forsikring om at den eneste angrer at du vil ha er det du vil ønske deg du hadde funnet det tidligere. Gi en mann en fisk og mate ham for en dag. Lær en mann å fiske og matte ham for livet. Dette er fiske leksjonen i livet. Du må få kurset akkurat nå. Hvis du allerede handler, investerer eller eier noen aksjer, kan du allerede være i fare. Hvert minutt forsinker du deg til unødvendig og uønsket risiko. De som leter etter en rask, rask ordning eller et ferdigpakket handelssystem laget for å blindt følge med, bør se andre steder. Dette kurset er for alle som ønsker å lære om sannsynlighet basert handel i aksjer, futures, Forex og andre handelsprodukter. Alle som er villige til å være åpne og jobber hardt på veien til økonomisk frihet gjennom finansiell handel, bør ta dette kurset. Innholdet er rettet mot handelsmenn med oversiktlig kjennskap til kjøp og salg og hva som vises på et prisdiagram. Traders med avansert kunnskap i systemtesting eller de som leter etter noe ekstra for å skjerpe kanten, kan finne dette kurset å være repeterende. Få handelen din til en flygende start Disse innledende handelsstrategiene har blitt satt opp for å få tradingen din til en flygende start og gi deg innsikt i våre avanserte handelsstrategier. De er utformet slik at du kan dra nytte av varierende økonomiske forhold, hendelser og med spesifikke handelsforhold. Du vil lære deg hvordan du handler og dra nytte av en rekke ulike markedsinstrumenter. I dette kurset lærer du: Forbindelsen mellom Olje, Cad Yen. Hvordan handle korrelasjonene - Majors krysser Hvordan å forstå og handle Ichimoku Cloud Hvordan håndtere likviditetsbegrensninger Hvordan handle valutaene ved å se på ulike korrelerende instrumenter Når du utvikler deg som en handelsmann, bør du kunne identifisere hva nøkkeldriveren på markedet og valutaer er og deretter kunne sette sammen en strategi for å dra nytte av oppsettet. De innledende strategiene nedenfor bør utvide din trading kunnskap og åpne opp en rekke handelsmuligheter. Når du er klar, kan du sjekke ut den fullstendige versjonen av Advanced Trading Strategies. Beslektede produkter Traders4Traders (ACN 139 140 373) er autorisert og regulert av Australian Securities Investments Commission (ASIC) AFSL nummer 414349. Risikoen for tap i forex trading kan være betydelig. Du bør derfor nøye vurdere om slik handel passer for deg i lys av din økonomiske tilstand. Den høye graden av innflytelse som ofte er oppnåelig i forex trading kan fungere mot deg så vel som for deg. Bruk av innflytelse kan føre til store tap samt gevinster. Tidligere resultater er ikke en indikasjon på fremtidige resultater. Copyright 2015 Traders4Traders.

No comments:

Post a Comment